מני בראן צייר אמן ישראלי

1בהיותי בן 7 אבא שלי נפצע במהלך המילואים. במסגרת תהליך השיקום שעבר לקח אותי עימו לשיעורי אומנות , שם נחשפתי לראשונה לעולם הציור . בנעוריי צירתי כחובב ולכשהתגייסתי לצה״ל כמעט ולא עסקתי באומנות במשך 24 שנים עד שיחרורי משירות קבע. לפני כ5 שנים מיד לאחר שהשתחררתי ידעתי כי רצוני לעסוק באומנות יצרתי קשר עם האומן זיו אייל . התחלתי ללמוד אצלו ואז יוצר שם. . במהלך השנים נחשפתי ויצרתי בטכניקות שונות ושימוש בחומרים שונים ומגוונים בדגש לציורים בשמן.

  • ⁠הציירים העיקריים שהשפיעו עליו ומהם מקבל השראה הם מהזרמים האימפרסיוניסטים ושילוב ריאליזם וכמובן חבריו ליצירה במסגרת הסדנא בה לוקח חלק.
    ההשראה ליצירות האחרונות שלו מגיעה מהתחושות, הרגשות והזיכרונות שעולים ומלווים אותו
  • עיקר היצירה מתבצע בימים קבועים בהם מתפנה מעיסוקו כמחנך וכמורה ומוצא זמן נוסף ליצור בימים ובלילות עם הבזקי הרעיונות שעולים ומיד הצורך להביע אותם עולה
    הפרוייקט האחרון שאותו מפתח בעת זו היא הציור במשטחי עץ בשילוב גילוף ושרפה
  • עיקרי יצירותיי נעשות בשימוש קלאסי בקנבאס, צבעי שמן ומכחולים אך נוהג להשתמש בשפכטל , אמצעים שונים ליצירת טקסטורות שונות. כאמור לאחרונה התחלתי ליצור על עץ בשילוב שריפתו וגילופו יחד עם צבעי שמן.
  • ⁠יצירותיו הוצגו במס׳ תערוכות .
    פרוייקט שמאוד אוהב הוא הקול מבעד לקנבאס בו צייר סדרת צילומי נגנים ורקדנים
  • אינו נוהג לתת שם לציוריו. מתוך הבנה כי כל צופה/מביט יכול לקחת את הציור למקום אחר ופרשנות אישית לציור גם אם זו לא הייתה כוונתו המקורית תפקיד האמנות לתפיסתו הוא לתת לכל אחד ואחת את האפשרות להביע את עצמו בדרך שלו הרי שלכל אחד ואחת יש איזשהו כשרון בתחום אומנותי אחר
  • ⁠ההשראה בעיקרה נובעת מהרגש שמלווה אותו ביום יום וברגע שמחליט לעצור ולהביע אותו ואז חושב על הדרך, הסגנון והצורה שבה רוצה להביע אותו.
  • תמיד מוצא את עצמו שלצידו קנבאס פחם או גיר וכשהשראה לא קיימת גם כתם מקרח יכול להפוך ליצירה עתידית.
  • ⁠לאחר 24 שנות שירות משמעותי כקצין בצה״ל החליט לעשות הסבה להוראה ולשלבה באומנות , בשנה הקרובה יזכה גם ללמד תלמידים בבית הספר לצייר בשילוב תולדות האומנות.
  • בחזונו בעוד מספר שנים האומנות תהיה העיסוק המרכזי בחייו.
  • ⁠העצה המשמעותית והמסר שלו לאמנים מתחילים וגם לכאלה שרוצים ליצור וחושבים שאין להם את היכולת או את הכישרון, הוא להאמין בעצמך להביא את עצמך באהבה ולהתמיד ….

בואו להעניק לעצמכם או יקירכם שיעור ציור מתנה!!

היי! אני חגית, אני אמנית , ציירת ומורה לציור. אני מזמינה אתכם לרכוש לכם או ליקירכם שיעור ציור מתנה שבו תוכלו לבטא את כישרונכם וללמוד את אמנות הציור. תוכלו להעניק לעצמכם וליקירכם מתנה שבה תהנו ותחוו חוויה ייחודית, ומרתקת, יחד איתי תצאו למסע ותלמדו ליצור יצירות מדהימות !

התקשרו עכשיו ונתאם- 052-267-6718

או השאירו הודעה ואחזור אליכם (:

טלפון

+972 52-267-6718