מירים שטרמן אמנית צילום

אמא לחמישה מירושלים.

לפני חמש שנים עסקה בביולוגיה.

סיימה שני תארים בתחום, אבל הרגישה צורך לשינוי בחיים.

פנתה ללמוד ציור בחוגים במשך שנים, ואומנות במכללת אמונה בירושלים.

והחליטה להפוך את התחביב למקצוע.

מירים עוסקת בנושא האימה.

ביצירות שלה מירים חוקרת את מושג האימה, מה גורם לתחושת האימה, וכיצד ניתן ליצור את תחושת האימה האולטימטיבית. מושג נוסף שהיא עוסקת בו הינו האל-ביתי, המונח הפרוידיאני המתאר את קיום המטריד והמוכר גם יחד.

אימה היא רגש עמוק של חרדה או פחד ממשושים או מצבים מאיימים. כשמדובר בצילום אומנותי שמטרתו להעביר תחושת אימה, מירים עושה שימוש במיקוד באטמוספירה, שימוש באור וצל, בזוויות מיוחדות ובשימוש בפרטים נוספים כמו צבעים וקווים שיתרגמו את התחושה הרצויה. היכולת ליצור תחושת פחד או חרדה בצופה תלויה הניסיון האישי שלה וליצור חיבור עמוק עם הנושא או התרחיש שנצטלם.

מירים שואבת השראה מסוגת האימה, בה יש שימוש באלמנטים על-טבעיים, פנטסטיים, מורבידיים, מקבריים, וסוריאליסטים. העבודות משלבות מגוון טכניקות כגון ציור, פיסול במגוון חומרים ועיבוד דימויים בפוטושופ. שילוב הטכניקות תורם ליצירת אפקט האימה של העבודות.

בואו להעניק לעצמכם או יקירכם שיעור ציור מתנה!!

היי! אני חגית, אני אמנית , ציירת ומורה לציור. אני מזמינה אתכם לרכוש לכם או ליקירכם שיעור ציור מתנה שבו תוכלו לבטא את כישרונכם וללמוד את אמנות הציור. תוכלו להעניק לעצמכם וליקירכם מתנה שבה תהנו ותחוו חוויה ייחודית, ומרתקת, יחד איתי תצאו למסע ותלמדו ליצור יצירות מדהימות !

התקשרו עכשיו ונתאם- 052-267-6718

או השאירו הודעה ואחזור אליכם (:

טלפון

+972 52-267-6718