מיכל בן ישי, צורפת מעצבת תכשיטים

מיכל בן ישי, אמנית תכשיטים וצורפת של חלומות

מיכל מעצבת תכשיטים באופן ייחודי עם התאמה אישית של כל פריט, טבעת, תליון כמו חליפה או כפפה ליד.

באופן מדוייק, עם תשומת לב לכל פרט , בכדי ללמוד את אופי לקוחותייה, ולהתאים את התכשיט התואם באופן ספציפי .

מיכל מעצבת תכשיטים ומגשימת חלומות בזהב, בכסף, ביהלומים ואבני חן.

בעלת המותג בעבודותיה אבנים עתיקות, אלמנטים מהעולם העתיק, יהלומים גולמיים ואבני חן לא מלוטשות, חוטי כותנה ואפילו סרטי קטיפה. השילובים שלה מגישים את התכשיט בצורה פשוט. ונגישה, אך עם המון סטייל אסתטיקה ועוצמה. הזהב שלה בגימור מט ועבודותיה משלבות עולמות ומקורות השראה שונים ומגוונים, בין עבודותיה תמצאו השראות מצריות עתיקות, השראות מבעלי חיים,

ואפילו השראות מעולם המוזיקה- רוק אנד רול, קעקועים ועוד הפתעות.

מיכל אוהבת תכשיטים עתיקים וכחלק מעבודתה היא נוברת בספרים של ארכיאולוגיה ועתיקות ובחלק מהעבודות שלה היא משתמשת באלמנטים שאותם היא מצאה בספרים אלו. מיכל שואבת השראה לא קטנה אפילו מעולמם של בעלי החיים. לכל חיה יש משמעות משלה: דג נחשב לסמל של פיריון ונחש נחשב לסמל של התחדשות, רפואה וריפוי.

מיכל אישיות מגוונת, מצד אחד היא יכולה להיות מאוד קלאסית ומעודנת ומנגד היא איננה מתנגדת לשילוב אקלקטי של תכשיטים וקעקועים. כפי שניתן לראות בעבודותיה מיכל אוהבת חיבורים מכל מיני עולמות

מיכל אוהבת לחבר את עולם התכשיטים לעולם הקעקועים. קעקוע מאוד דומה לתכשיט זהב שעובר מדור לדור ומשום כך הוא כמעט אלמותי. מנקודה זו היא לקחה את התובנה לתוך עולם הקעקועים ובנתה קולקציית קעקועים שלמה שהיא בעצם שילוב של ציורים שצוירו בידי מקעקעת שהיא עובדת איתה המון.

יחד יצרו השתיים קולקציה משותפת .

תכשיטייה של מיכל השתתפו בפרויקט אופנה, תכשיט עם אומנות במילאנו,

צולמו לצד פסלים במוזיאון פיקאסו במילאנו בכיכר הדואומו,

ולצד קולקציה מרהיבה של שמלות כלה ,

העיצוב שבחרנו להיות חלק מהפרויקט היה סגנון קלאסי ווינט’ג, צבע התכשיט התאים באופן מושלם לסגנון שצולם ליד עבודה קלאסית , וכמו כן גם לצד מיצגים מודרניים במוזיאון

נוצר חיבור של שני האלמנטים, והדגיש כל אחת מהיצירות.

תכשיטייה של מיכל מעוררים רגש, עדינות ויצאו למסע מרגש והגשמת חלום להיות כחלק מוצג ומצולם במילאנו לצד תרבות אומנות, וארכיטקטורה מרהיבה ביופייה.

עגילי נחש של מיכל בן ישי על מודליסטית יובל ארגמן במילאנו

את קולקציית התכשיטים של מיכל בן ישי ניתן להשיג בחנות שלה ברמת השרון או באתר האונליין. כמו כן ניתן לתאם פגישה עם מיכל על מנת לתכנן איתה תכשיט בהתאמה אישית.

מיכל בן ישי
אוסישקין 49 רמת השרון,  טלפון : 054-590-7097
אינסטגרם – michalbenyishaijewelry
פייסבוק – מיכל בן ישי מעצבת תכשיטים Michal Ben Yishai Jewelry
אתר – https://mby-shop.com/

בואו להעניק לעצמכם או יקירכם שיעור ציור מתנה!!

היי! אני חגית, אני אמנית , ציירת ומורה לציור. אני מזמינה אתכם לרכוש לכם או ליקירכם שיעור ציור מתנה שבו תוכלו לבטא את כישרונכם וללמוד את אמנות הציור. תוכלו להעניק לעצמכם וליקירכם מתנה שבה תהנו ותחוו חוויה ייחודית, ומרתקת, יחד איתי תצאו למסע ותלמדו ליצור יצירות מדהימות !

התקשרו עכשיו ונתאם- 052-267-6718

או השאירו הודעה ואחזור אליכם (:

טלפון

+972 52-267-6718