אנה עייש ציירת אבסטרקט פיגורטיבי ופרחים מופשטים

.

ציירת ישראלית סגנון אבסטרקטי.

בשיחה ראשונה עם אנה מיד חשתי באנרגיות של עשייה, מרץ, נדיבות, וחיוך אף על פי שהשיחה הייתה בטלפון.

האנרגיות שאנה משדרת לפני היותה ציירת ואמנית היא שמחה, ואישה שחיה את החיים.

את זה רואים היטב בעבודותיה, את הצבעוניות, הקווים העגולים, הזרימה, הביטחון העצמי.

אנה היוצרת, מלאת אהבה לצבע, לאסתטיקה ולחיים עצמם. זאת אנה של הציורים.

“הציורים הם חלונות לנפש שלי”… כמו באימרה: “שם אני רוקדת כאילו אף אחד לא רואה אותי… במפגש עם הצבעים אין כללים ומוסכמות”. לכן היא מציירת בעיקר ציורים אבסטרקטיים מופשטים. הציורים אינם באים להביע תמיכה או התנגדות. “אני אוחזת במברשת הצבע, ועפה”. לכן מעדיפה את ציור המופשט,  בו התנועה החופשית באה לידי ביטוי . כך גם בציורים הפיגורטיביים והפרחוניים שלה.

אנה עייש בבלוג אומנים ואומנות
אנה עייש אבסטרקט בבלוג אומנים ואומנות

אנה ילידת ברית המועצות ספגה את החינוך, ההתמדה ואת הרצינות, אך נראה כי בציוריה יש פורקן ושחרור לעולם שמח, צבעוני ופתוח.

בחייה אנה  ריאליסטית. פועלת לפי הכללים, מצייתת למוסכמות. היא עובדת בתפקיד ניהולי בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב, בעלת תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני בייעוץ חינוכי, מגדירה עצמה דווקא כציירת אמנית.  הציור גורם לה לתחושת שלמות, מספק לה את התנועה החופשית וההרמונית ואפשרות לשמח ולגרום לאושר לאחרים. אמנות מבחינתה היא יבשת אחרת. זה יקום אחר. זהו המקום בו הנשמה שלה נותנת דרור לכל מאווייה הכמוסים.

סגנון עבודתה מושפע מכל דבר שתופס את עיניה ביום יום, וכל דבר יכול להפעיל אותה- ציפור קטנה שיושבת על עץ, אירועים שמתרחשים בארצנו, ריח חזק של קפה, רשרוש של גלים בים… כך זורמים אליה ההשראה לציור ונושאים חדשים.

מבצע “שומר החומות” הוציא ממנה סדרה של 9 עבודות , אשר החליטה, יחד עם משרד היח”צ שלה “חן קרופניק ועוד”, לתרום לעיר אשקלון אשר שספגה מטחים רבים.

הציורים של אנה פוזרו בכמה מקומות, ביניהם בית ציפורה- מכרז למידה לילדים, מתנ”ס עירוני מוסדות חינוך ממלכתיים אחרים.

מבט ועוד מבט באבסטרקט שלה גורם לרצות לקחת את הציור ולתלות אותו בבית כדי להעניק לפינה שיהיה תלוי את השמחה והצבעוניות.

אנה עייש בבלוג אומנים ואומנות ציירת אבסטרקט

צמצום השפה והגדלת הרגש וההבעה באים לידי ביטוי נוסף בציוריה- אמנות שבה אין אובייקטים או פיגורות מזוהות. את הצורות המופשטות ניתן לראות גם בציוריה הריאליסטים והפרחים- צורות חופשיות ופתוחות.

ציוריה מתאפיינים בהרבה זרימה, דבר שמוסיף עניין ורוגע למתבונן. ציורים בעלי נחלי צבע זורמים ומתפתלים על פני הקנבס, ציורים שמחממים את התחושות. התנועות והסיבובים בציורים משחקים תפקיד חשוב, והם חלק בלתי נפרד מזרימת האנרגיה החיובית בתוכנו בפרט, ובחיים בכלל.

אנה עייש בלוג אומנים אבסטרקט
אנה עייש בחוג אומנים ואומנות חגית ארגמן

בואו להעניק לעצמכם או יקירכם שיעור ציור מתנה!!

היי! אני חגית, אני אמנית , ציירת ומורה לציור. אני מזמינה אתכם לרכוש לכם או ליקירכם שיעור ציור מתנה שבו תוכלו לבטא את כישרונכם וללמוד את אמנות הציור. תוכלו להעניק לעצמכם וליקירכם מתנה שבה תהנו ותחוו חוויה ייחודית, ומרתקת, יחד איתי תצאו למסע ותלמדו ליצור יצירות מדהימות !

התקשרו עכשיו ונתאם- 052-267-6718

או השאירו הודעה ואחזור אליכם (:

טלפון

+972 52-267-6718