אמנית מיקס מדיה דנה פרידמן

דנה פרידמן היא אמנית מיקס מדיה המתמחה בתחום האמנות הנוזלית, מתגוררת בחיפה.

הציור של דנה מגיע מעולמות האומנות האינטואיטיבית, אשר משמעותה שילוב של תהליכי יצירה אמנותיים חופשיים ואמצעים יצירתיים, בהם האמן יוצר באופן בלתי נוגד, מקורי וחופשי ללא הגבלות מוחלטות של תכנון מראש. בתהליך היצירה, האמן מתמקד בפרטיות הרגשית, החוויות הפנימיות, והרעיונות האישיים שלו ומביע אותם באמצעות צבעים, צורות, ומרקמים. אומנות אינטואיטיבית נוצרת מתוך השאיפה להביע את הפנימיות העמוקה והייחודית של האמן, והיא נעשית על ידי הצטרפות לתהליך יצירתי רגשי ובלתי צפוי.

​”כל חיי הייתה בי תשוקה לצבע ותמיד מאוד נמשכתי וסוקרנתי מהיופי והצבעוניות הרבה של הטבע.

​לפני כמה שנים זכיתי לגלות את העולם הנפלא של הציור האינטואיטיבי בשילוב עם טכניקת האומנות הנוזלית המאפשר לי לחקור לעומק את עולם הצבעים בחיבור מאוד גדול לטבע שסביבי.

טכניקת האומנות הנוזלית מבוססת על שילוב של אמנות ומדע, ערבוב מרתק של חומרים אשר מייצר תוצאות מרהיבות ומעבר לכך מאפשר התפתחות אישית עם כל יצירה חדשה.

​גילוי האומנות הגיע בד בבד עם אבחון מחלת הפיברומיאלגיה בגופי. מחלה המתבטאת בכאבי שרירים כרוניים ולרוב נוצרת בעקבות רגישות נפשית. לאחר לא מעט טיפולים, גיליתי שהאומנות המיוחדת הזאת עוזרת לי יותר מכל טיפול אחר מכיוון שבמקביל לחומרים על הקנבס המון חומרים טובים משתחררים בגוף ומשככים את הכאב. ​

​בכל פעם שאני יוצרת יצירה חדשה, אני לומדת שיעור חיים חדש של שחרור שליטה.
באמנות הנוזלית את מתחילה לחקור ולשחק מבלי לדעת לאן המסע יקח אותך.
לכן, כל יצירה היא ייחודית ולעולם תהיה שונה מקודמתה”.

דנה פרידמן אמנית מיקס מדיה

בואו להעניק לעצמכם או יקירכם שיעור ציור מתנה!!

היי! אני חגית, אני אמנית , ציירת ומורה לציור. אני מזמינה אתכם לרכוש לכם או ליקירכם שיעור ציור מתנה שבו תוכלו לבטא את כישרונכם וללמוד את אמנות הציור. תוכלו להעניק לעצמכם וליקירכם מתנה שבה תהנו ותחוו חוויה ייחודית, ומרתקת, יחד איתי תצאו למסע ותלמדו ליצור יצירות מדהימות !

התקשרו עכשיו ונתאם- 052-267-6718

או השאירו הודעה ואחזור אליכם (:

טלפון

+972 52-267-6718