אמנית- דניאלה וכסלר

אמנית ישראלית- דניאלה וכסלר

אמנית רב תחומית

חיה ועובדת בירושלים,

לפני 20 שנה, לאחר התלבטויות רבות, תלתה דניאלה וכסלר (לבית רסין) את גלימת השופט שלה והתמסרה לאמנויות. לאחר שהגלימה ננעלה בבטחה בארון, פרץ מפל של צבעים, רעיונות, מילים ודמיון אינסופי לאחר שהמתין לרגע הנכון שיופיע.

תמיד ציירה , אחרי 30 שנה בעולם המשפט הרגישה שהיא חייבת להקדיש כמה שנים כדי לבטא את מה שיש לה לומר בציור ובכתיבה. זה לא היה קל אבל היום היא  מברכת על ההחלטה ורק רוצה לצייר עוד ועוד תמונות, ולהמשיך לספר את הסיפורים דרך הצבעים והמילים.

זמן וזיכרון ממלאים תמיד תפקיד מפתח בעבודתה של דניאלה. על ידי יישום שפה פואטית ולעתים קרובות מטפורית, היא מפתה את הצופה לעולם של שיווי משקל מתמשך והמרווח המבטא את זרם האירועים היומיומיים. רגעים מתוארים שקיימים רק כדי לנקד את חיי האדם כדי להבהיר את קיומנו ולמצוא משמעות פואטית בחיי היומיום. עבודותיה מבוססות על אסוציאציות פורמליות הפותחות וריד פואטי ייחודי ומאופיינות בשימוש ושימוש חוזר בחפצים יומיומיים באווירה בה ההכרה ממלאת תפקיד חשוב.

משנת 2000  עוסקת באמנות. ציור, ואומנות המיחזור, ציורי פורטרטים,,, עושה הכל מהכל.

למדה אצל הדסה גולדביכט, ממוזיאון ירושלים.

עסקה  בוידאו ארט ,

המון שנים ציירה בצבעי שמן ועברה לצבעי אקריליק,  היה עבורה יותר נוח.

רשמה רישומים קטנים על אנשים, הומריסטים שהודפסו על קרמיקה ,

ובכל יום מעלה צילום בדף הפייסבוק שלה,

זה כמו יומן חיים, מה שסביבה היא מצלמת מבניין מגוריה בירושלים, צילומי  שקיעה , רחוב, שביל , כביש …

חלק גדול מהעיסוק של דניאלה נוגע בעולם הצילום, ניתן לראות בספר ” למה לזרוק ” צילומים מדהימים של עבודות האומנות שלה. (ניתן לקנות ולהזמין בחנויות ספרים, ומוזיאונים.)

היא שייכת למועדון הצילום, ולכל צילום יש טקסט שמחבר אותו לצילום של אותו היום.

דניאלה עסקה כל חייה בכתיבה משפטית, וכיום היא עוסקת  בכתיבה והגיגים אישיים.

אוספת , מפרקת, מרכיבה, קשה היא מלאכת הבריאה!

בני משפחתה , חברים יודעים לא לזרוק לפני ששואלים…

מרחוק היא מזהה אותם ” את הזרוקים” כאלה שאוכל לתת להם אולי חיים חדשים, זוהרים, בסוף תקבלי פרס ממחלקת הזבל בעירייה” היא אומרת וממשיכה הלאה …

כל יצירה הופכת לחיים, מחברת חוטים, קושרת קשרים, מוסיפה דמויות של אנשים קטנים,

ואז מחברת טקסט כתיבה והגיגים שבאופן מושלם מדבר עם היצירה , ומקים אותה לתחייה….

הכתיבה היא חלק מחייה וסיפור חייה , כעת היא כותבת על העיסוק במיחזור . אומנות הכל מהכל,

הספר הנוסף שיצא לאור בקרוב עוסק בכתיבה ובסדרת ציורים.

מבוסס על ציורים שלכל ציור יש סיפור.

עולם האומנות שלה מורכב מכמה תזות,

יש אופטימיות בציורים , צבעוניות.

ציטוט של דניאלה- “הרבה פעמים שאלתי את עצמי: איך אדע שהתמונה גמורה? כי אני עובדת עליה בהרבה שכבות. והיום אני יודעת מתי היא גמורה – כשהיא עושה לי שמח. אני חושבת שבמהות אני אדם עם שמחת חיים. אני רוצה שהתמונות שלי ישַמחו אנשים, שהתמונה תראה להם את הצד היפה של החיים.”

אז בהחלט יש ביצירה שמחה, כי זה מה שהיא רוצה לשדר. כמה העולם יפה וכמה אפשר לראות את הדברים בצורה יפה. לכן זה יוצא צבעוני.

הציגה 7 תערוכות בנושאים וטכניקת שונות, השתתפה בתערוכות בחו”ל, ציורי שמן, בעיקר דיוקנאות, אמנות מחזור, ציורים על בדים, מגזרות נייר, רישומים, ציורי פסטל, צילום וציור דיגיטלי. כותבת שירים וסיפורים.

תערוכה – בגלריית  טובה אוסמן,

תערוכת אומנות ואופנה בגלריית בן עמי.

תיאטרון ירושלים.

הציגו אותה כציירת שמציירת פופארט אך דניאלה מגדירה את עצמה כעוסקת בהמון תחומי אומנות, לא משנה מה היא עושה , השלב הסופי זה שזה עושה לה שמח ושם היצירה מסתיימת.

בואו להעניק לעצמכם או יקירכם שיעור ציור מתנה!!

היי! אני חגית, אני אמנית , ציירת ומורה לציור. אני מזמינה אתכם לרכוש לכם או ליקירכם שיעור ציור מתנה שבו תוכלו לבטא את כישרונכם וללמוד את אמנות הציור. תוכלו להעניק לעצמכם וליקירכם מתנה שבה תהנו ותחוו חוויה ייחודית, ומרתקת, יחד איתי תצאו למסע ותלמדו ליצור יצירות מדהימות !

התקשרו עכשיו ונתאם- 052-267-6718

או השאירו הודעה ואחזור אליכם (:

טלפון

+972 52-267-6718