אליסה אמנית צלמתAlisa Vysokaya

אליסה ויסוקי, אמנית וצלמת, נולדה בשנת 1996 ועלתה לישראל בשנת 2014, בגיל 18. היא עשתה את הצעד הגדול הזה לבדה, ללא משפחתה, והייתה חיילת בודדה בצה”ל. אחרי שעזבה את אוקראינה, שם גרה שלוש שנים, הצליחה לבנות את חייה מחדש בישראל. עוד לפני המלחמה, אליסה עבדה קשה כדי לסייע לאמה שנותרה באוקראינה, ושלחה לה כסף כדי להתמודד עם הקשיים הכלכליים. למרות המרחק, הקשר עם משפחתה תמיד היה עבורה ערך עליון.

האופי העצמאי והחזק של אליסה התגלה עוד יותר במהלך המלחמה באוקראינה, כשביוזמתה החליטה להתנדב ולעזור במאמץ המלחמתי. לא הייתה זו משימה פשוטה, אך אליסה נמשכה לרצון לסייע ולתרום כמיטב יכולתה למולדתה. ניסיון ההתנדבות הזה חיזק את תחושת המחויבות שלה ואת הערכים עליהם היא מושתתת – עצמאות, נחישות ורצון מתמיד לתרום.

אליסה לא גדלה בסביבה אמנותית, ומשפחתה מעולם לא עסקה באומנות. לאורך חייה, לא נגעה באמנות ולא חשבה שיהיה לה כישרון בתחום. היא הייתה רחוקה מעולם האמנות שנות אור, אך תמיד חלמה בסתר ליבה שיהיה לה כישרון מיוחד.

המהפך הגדול קרה כמעט במקרה. בשנת 2023, אליסה השתתפה במשלחת קיץ לניו יורק עם קבוצת ילדים ישראלים. זו הייתה הפעם הראשונה שלה בעיר הגדולה, והתאהבותה המיידית באדריכלות העיר לא השאירה מקום לספק. מתוך רצון לתעד את היופי והעוצמה של ניו יורק, החלה לצלם באמצעות הטלפון הנייד שלה. למרות שמעולם לא עסקה בצילום, היא גילתה במהרה יכולת טבעית לתפוס רגעים ייחודיים ולשמר אותם בזיכרון חזותי.

אליסה החלה לשתף את צילומיה עם אנשים ששהו איתה במשלחת וקיבלה תגובות נלהבות. המילים החיוביות וההתפעלות עוררו בה את ההבנה שאולי טמון בה כישרון שלא הייתה מודעת אליו עד כה. בעקבות זאת, היא החלה לפרסם את צילומיה בקבוצות חברתיות המיועדות לצלמים, ומשם קיבלה השראה לקדם את אהבתה לצילום לשלב הבא.

מאז, אליסה מצלמת ללא הפסקה. היא מתמקדת בנושאים כמו אדריכלות, סביבות אורבניות ונופים, תוך חיפוש מתמיד אחר היופי שבפרטים הקטנים. לאחרונה, היא רכשה מצלמה מקצועית והחלה לצלם פורטרטים ואירועים, אך הלב שלה נותר קשור לצילומים באזורים האורבניים המורכבים שהיא כל כך אוהבת, במיוחד בציר איילון.

מה שמייחד את אליסה הוא היכולת שלה לראות את העולם דרך עיניה הייחודיות בלבד. היא תופסת בפרטים קטנים ומעניינים, שמאפשרים לה לפתוח חלון לתוך עולם עשיר בדמיון ובהשראה. כל צילום שלה מספר סיפור, והיא מעוניינת לשתף את הסיפורים הללו עם העולם, לתת לאחרים את ההזדמנות לראות את מה שהיא מגלה בעיניה – לפעמים זה אפילו שלולית פשוטה שמסתירה עולם ומלואו.

מעבר להיותה צלמת מוכשרת, אליסה היא דמות שמעוררת השראה. היא אינה חוששת לקחת יוזמה ולפעול באומץ בכל תחום שבו היא מוצאת ערך או חיבור אישי. כיום, היא מסיימת את לימודיה בפרסום ושיווק, תחום בו היא מתכננת לשלב את אהבתה לצילום ואת יכולותיה היצירתיות. אין ספק שהיא בדרכה להמשיך ולכבוש פסגות חדשות.

בואו להעניק לעצמכם או יקירכם שיעור ציור מתנה!!

היי! אני חגית, אני אמנית , ציירת ומורה לציור. אני מזמינה אתכם לרכוש לכם או ליקירכם שיעור ציור מתנה שבו תוכלו לבטא את כישרונכם וללמוד את אמנות הציור. תוכלו להעניק לעצמכם וליקירכם מתנה שבה תהנו ותחוו חוויה ייחודית, ומרתקת, יחד איתי תצאו למסע ותלמדו ליצור יצירות מדהימות !

התקשרו עכשיו ונתאם- 052-267-6718

או השאירו הודעה ואחזור אליכם (:

טלפון

+972 52-267-6718