אילנה והנס פלדה פלסטיק פלוס עיצוב תאורה

אילנה והנס

הנס ואילנה הם זוג מעצבים בעלי המותג פלסטיק פלוס, מותג שהקימו ב- 1982, בשינקין 30, רחוב שכוח אל בלב ת”א.

את השם “פלסטיק פלוס” הם בחרו בשל הערכתם לקלותו של הפלסטיק ולאסתטיקה שלו.
בחנות ובית המלאכה הם עיצבו ייצרו ושיווקו מוצרים לבית – אהילים, גופי תאורה, ספירלות שעונים ועוד חפצים מחומרים תעשיתיים שצורפו מחדש כמוצרים צבעוניים ופונקציונליים שפנו לקהל צעיר ובוהמייני, שהחל להתגורר ברחוב שינקין – צעירים בעלי תודעה אסתטית, שחיפשו מוצרים זולים יחסית בעלי אופי קליל וידידותי.
‘פלסטיק פלוס’ ורחוב שינקין הפכו למותג, כאשר פלסטיק פלוס’ נחשב לאחד מסמלי וחלוצי רחוב שינקין, הפיכתו מרחוב שקט של בעלי מלאכה למרכז שוקק ואחד ממחוללי העיצוב בישראל.
המוצרים של פלסטיק פלוס נמכרו ברשתות וחנויות מובחרות וחנויות מוזיאונים ברחבי הארץ והעולם.
בשנת 1987 בני הזוג זכו על עבודם בפרס סנדברג היוקרתי של מוזיאון ישראל, ועבודות נרכשו לאוסף אגף העיצוב של המוזיאון.

כמו כן הם חלק מהאוסף הדיגיטלי באגף עיצוב ישראלי של הספריה הלאומית. בשנת 1994 העבירו את מרכז חייהם לפרדס חנה, בה היו שותפים להקמת בית פתוח לאמנים, השיקשוק וחיי התרבות העשירים שלה.

בפרדס חנה, המשיכו בני הזוג לייצר מוצרי פלסטיק, אך עברו עם הזמן לעיצוב סביבתי התמקד בעיקר בחומרים ממוחזרים, במסגרת המותג “רייטרד”, הבונה ריהוט, פסלים מתקני שעשועים, ועוד, מחומרי פסולת, כמו צמיגים ישנים

https://www.tiroche.co.il/auction/auction-106-eng/lot-104-86/

בואו להעניק לעצמכם או יקירכם שיעור ציור מתנה!!

היי! אני חגית, אני אמנית , ציירת ומורה לציור. אני מזמינה אתכם לרכוש לכם או ליקירכם שיעור ציור מתנה שבו תוכלו לבטא את כישרונכם וללמוד את אמנות הציור. תוכלו להעניק לעצמכם וליקירכם מתנה שבה תהנו ותחוו חוויה ייחודית, ומרתקת, יחד איתי תצאו למסע ותלמדו ליצור יצירות מדהימות !

התקשרו עכשיו ונתאם- 052-267-6718

או השאירו הודעה ואחזור אליכם (:

טלפון

+972 52-267-6718